Укрaїнські eкспeрти пaливнoгo ринку спрoбувaли спрoгнoзувaти, які ціни нaйближчим чaсoм будуть нa пoпулярні види пaливa, пишe Aвтoтeмa.

Тaк, oдин із aнaлітиків ринку пaльнoгo вислoвив думку, щo oднією з гoлoвниx причин пoдoрoжчaння aвтoмoбільнoгo пaливa є дeржрeгулювaння вaртoсті пального. Ця ситуація більше схожа нате стислу пружину, коли влада країни намагається утримувати ціни в певних рамках, але вони хана одно прагнуть підвищення.

Сьогодні страна регулює граничну вартість палива, зокрема преміальним заправним мережам, а від цього відштовхуються й інші. Таким чином, створюється ефект загального подорожчання палива.

Також повідомляється, що ціноутворення пального в нашій країні залежить від кількох факторів, у тому числі від рівня інфляції. Багато підприємств закладають у свої витрати інфляційні ризики, що позначається получай вартості.

За словами експерта, сьогодні немає передумов зниження вартості палива. Около цьому, хоч би які вагомі причини никак не з’явилися, все одно цінники получи и распишись заправках залишаться такими ж або зростатимуть.

Сразу Україна не здатна будь-яким чином вплинути получай ситуацію з пальним. Влада нашої країни сьогодні може лише в основному констатувати проблеми. Проте, после словами експерта, справжні проблеми в Україні з паливом можуть початися у разі, якщо если здійснено заборону на паливо з Білорусі.

Ще Вотан фактор, який зазвичай спостерігається в нашій країні – неохоче зниження цін держи паливо заправними мережами. Найчастіше цінники дуже швидко крутяться нагору, а опускати їх потім сейчас ніхто не поспішає. Плюс впредь до цього не варто забувати ради тиск з боку агресора, який сомнение чи ослабне, а це означає, що в нашому ринку можуть бути чергові потрясіння.

Зазначається також, що Україна без- має в своєму розпорядженні резервів палива, як, наприклад, це є в США. Якби в нашій країні були такі можливості, в таком случае завдяки цьому можна було б підтримувати внутрішній ринок пального.

Комментарии запрещены.

Навигация по записям