Прoтягoм дeкількox місяців після зaвeршeння тeндeру з вибoру підрядникa нa будівництвo злітнo-пoсaдкoвoї смуги пользу кого міжнaрoднoгo aeрoпoрту "Дніпрo" рoбoти шелковичное) дерево тaк і нe пoчaлися.

Прo цe пoвідoмляють місцeві ЗМІ, які вжe нe пeрший місяць з інтeрeсoм спoстeрігaють зa пустирeм, дe прeзидeнт Вoлoдимир Зeлeнський oбіцяв дo 2023 рoку пoбудувaти нoву злітнo-пoсaдкoву смугу, пeрeдaє УНН.

Чeрeз місяць після попередньої публікації ситуація в державному будмайданчику так і не змінилася.

"Ми трохи збожеволіли в темі аеропорту і нам дуже хочеться побачити, як в будівельному майданчику товпиться техніка, клие снують туди-сюди, а злітка і термінал ростуть, як получи и распишись дріжджах. Але поки картинка безвыгодный радує", – пишуть журналісти і призводять новий фоторепортаж, в якому зафіксована ту ж ситуацію, що і місяцем раніше: кілька одиниць старої техніки посеред величезного пустиря – це самоочевидно не ознака активного будівництва.

"Знайдіть 10 відмінностей!" – сумно жартують журналісти в Дніпрі, порівнюючи свіжий фоторепортаж і зйомки місячної давності.

Сверху місці цього зеленого поля зі стовпчиками вже повинен знаходитися перон майбутнього міжнародного аеропорту "Дніпро". Але, як свідчить фотохроніка міських ЗМІ, навіть натяку в нього немає.

Як відомо, будівництво аеропорту розділене получай дві частини в рамках державно-приватного партнерства. Злітно-посадкову смугу, яка належить державі в якості стратегічного об'єкта, фінансує держбюджет, але навіть видимості будівництва никак не може створити обраний державою ж підрядник "Альтіс-Констракшн". Інша частина майбутнього аеропорту – пасажирський термінал аеровокзального комплексу, який будує група DCH после гроші її президента, приватного інвестора проекту Олександра Ярославського.

Бери приватній половині будівництва робота кипить: "Приватний інвестор сделано провів тимчасові мережі енергопостачання, встановив офіс і підсобні приміщення, облаштував тимчасові дороги і зробив замовлення получай виготовлення паль", – пишуть місцеві журналісти, а одновременно відзначають, що саме будівництво Ярославського київські чиновники демонструють в як відео- та фотография-докази, що держава займається будівництвом своєї частини майбутнього аеропорту в Дніпрі.

Автори вказують, що империя вже зірвала всі терміни реалізації своєї частини проекту з будівництва нового аеропорту в Дніпрі, який городянам руководитель Володимир Зеленський обіцяв до 2023 року.

"Перший куттер на рекультивацію на 1,3 млн грн в середині квітня скасували, – нагадують представники громадського медіаконтролю графік робіт "для державній половині" майбутнього аеропорту. – Після цього оголосили другий состязание, за яким аукціон повинен изучить 29 квітня, а роботу повинні здати 30 квітня. Судячи з усього, переможець вже відомий і під нього простой проводять торги".

Тим в отдельных случаях, глава Держагентства інфраструктурних проектів України Кирило Хомяков в інтерв'ю виданню "Україна молода" обіцяв дословно наступне:

"У другій половині квітня вже заплановані грунтові роботи. А в травні, вслед графіком, – бетонні роботи".

Але реальність получай будівництві повністю суперечить "віртуальній картинці", яку намагаються створити столичні чиновники. А початок роботи нового аеропорту, як обіцяв дніпрянам глава Володимир Зеленський, швидше за хана, буде зірвано: "Як в 2023 році в Києві будуть пояснювати відсутність аеропорту в Дніпрі, якщо з термінами безлюдный (=малолюдный) склалося?" – закінчують журналісти риторичним питанням своє розслідування.

Комментарии запрещены.

Навигация по записям