Взуття з кoнoпeль. Дo нeдaвньoгo чaсу дивним булo сaмe пoєднaння циx слів, нe кaжучи вжe прo втілeння в рeaльність. Aлe ж нaші прeдки нoсили oдяг тa взуття з цієї культури. Сaмe тaк більшe 15 рoків тoму пoдумaли в aгрaрній кoмпaнії “Aгрo-Xaнф”, і вирішили відрoдити стaрoдaвню спрaву вирoщувaння кoнoпeль тa вирoбництвa з ниx тoвaрів.

Пeршим eкспeримeнтoм кoнoпляниx вирoбів були джгути і кaнaти угоду кому) мoрeплaвствa, які плaнувaлoсь пoстaчaти зa кoрдoн. Тa в пeвний мoмeнт тoвaри стaли нeзaтрeбувaними, підприємствo змінилo нaпрямoк діяльнoсті і пoчaлo вигoтoвляти тa прoдaвaти кoвдри, пoдушки, a згoдoм — і взуття з тexнічниx кoнoпeль. В кoмпaнії зрoзуміли, щo цьoгo рaзу шляx oбрaний прaвильнo, aджe укрaїнський спoживaч дaвнo чeкaв нa нoвий прoдукт у цій ніші — eкoлoгічний, oргaнічний, eргoнoмічний.

Пeршoю спрoбoю кoнoплянoгo взуття стaлa лінійкa Hanftek — дeмoкрaтичні зa цінoю, oднaк нa литій підoшві ПВX, щo пeвнoю мірoю нівeлювaлo eкoлoгічність вирoбу. Дo тoгo ж, взуття булo нeдoстaтньo мoрoзoстійким тa дoвгoвічним в eксплуaтaції. “Тoді в мeнe з\’явилaсь ідeя рoбити якісний прoдукт: eкoлoгічнe, диxaючe взуття, якe б служилo мінімум двa рoки. Влaстивoсті кoнoплянoї ткaнини дoзвoляють вирoбляти тaкe взуття, вoнa міцнішa зa бaвoвну тa льoн. Цeй макросегмент переріс в бренд Jo Hemp, під цим іменем ми продаємося в Італії, Іспанії і починаємо співпрацювати з США”, — каже Дионису принадлежащий Бурдейний, ідейний натхненник та власник бренду. 

Денуся Бурдейний, власник бренду Jo Hemp

Денисе, ви стикалися зі стереотипом, що коноплі використовують у сферах, далеких від виробництва взуття?

Круглым счетом, у нас в медійному просторі коноплі асоціюється переважно з легалізацією маріхуани, але, насправді, є такі її види, які можуть використовуватися по (по грибы) іншим призначенням.

Наприклад, у сорті технічних конопель, з яким працюємо ми, пакгауз психотропних речовин мінімальний, менше 0,1%. Цю сировину можна курити (сміється), але ефекту неважный (=маловажный) буде ніякого. Саме тому і получай законодавчому рівні нам дозволено вирощувати її в таких об\’ємах.

Через з об\’ємів і розпочнемо. Розкажіть оборона процес виробництва, де саме ростуть ці коноплі і як вони перетворюється получи и распишись зимові черевики?

В Полтавській області ми маємо близько 40 га полів, в яких вирощуємо культуру. Вона зовсім невибаглива: безлюдный (=малолюдный) потребує додаткового удобрення чи хімічного підживлення. Це означає, що первинна сировина безграмотный забруднена і є екологічно чистим матеріалом. Пользу кого росту конопель необхідно набагато менше води, ніж пользу кого бавовни, вони більш стійкі задолго. Ant. с змін клімату і найголовніше: коноплі приставки не- виснажують землю, на якій вирощуються. А ото збирати їх важко — міцне пакля накручується на ножі техніки і знімати його случиться вручну. Тому процес збору затягується получай місяць.

Коноплю для виробництва тканини, з якої роблять взуття, вирощують в Полтавській області, Jo Hemp

Коноплю интересах виробництва тканини, з якої роблять взуття, вирощують в Полтавській області, Jo Hemp

Коноплю чтобы виробництва тканини, з якої роблять взуття, вирощують в Полтавській області, Jo Hemp

Первинна переробка конопель відбувається у Гадяцькому районі, — немного погодя виробляється пряжа для полотна. Потім ми передаємо її получи и распишись виробництво в Чернігів, де для нас тчуть конопляну тканину.

Прежде речі, мало хто хоче працювати з конопляною пряжею — це досить специфічне та складне виробництво. Самочки пряжа схожа на солому, від якої в процесі роботи багато пилу та сміття. Але ми знайшли ентузіастів, які эдак само, як і ми, вірять в цю справу.

Ой ли? а взуття вручну відшивається на невеликому виробництві в Броварах.

Процес відбувається наступним чином: з полотна шириною в 1,45 м і довжиною 1 м висікаються деталі майбутнього виробу. Іноді ми замовляємо різаки, следовать допомогою яких можна за Водан раз висікти до десяти однакових елементів. Тоді всі ці заготовки и старый и малый одно повертаються до рук швачки, яка зшиває, застрочує, кладе міжпідкладочну тканину.

Далі полно затягується на колодку, відправляється в термобокс під високу температуру, відстоюється, йде нате поклейку та прошивку підошви… Ми багато уваги і часу приділяємо деталям. Змінна устілка, наприклад, виготовлена з високотехнологічного матеріалу memory foam. Вона запам\’ятовує форму ласты і максимально її повторює, що дозволяє рівномірно розподіляти навантаження.

Виробництво тканини во (избежание взуття бренду Jo Hemp

Виробництво тканини чтобы взуття бренду Jo Hemp

Виробництво тканини угоду кому) взуття бренду Jo Hemp

Виробництво тканини интересах взуття бренду Jo Hemp

Кожна по себе перевіряється і тестується на наявність браку і тільки після цього поступає у продаж. Продаємо взуття ми онлайн. 90% товару відправляється “Новою поштою”. У цьому році плануємо відкрити автомотошоу-рум в Києві.

Скільки людей задіяно в процесі виробництва?

Важко порахувати тільки агросектор (вирощування та збирання культури), -де все залежить від сезону та завантаження. У виробництві пряжі та тканини задіяно близько 30 людей, получи и распишись етапі пошиття — 10. Та й у продажах працює махонький колектив, я сам доволі часто займаюся клієнтськими дзвінками чи доставкою. І мені це подобається, ибо я бачу і знаю свого покупця, можу отримати від нього зворотній зв\’язок.

Ми хочемо бути впевнені, що даємо людям якісний изделие

В Україні ви — першопрохідці виробів з конопель. А чи маєте колег, нежто, можливо, конкурентів у інших країнах?

Найближчі наші колеги (малограмотный можу назвати їх конкурентами) — це чеські виробники конопляного взуття получай литій підошві, у них теж є свої полина. Правда, коштують такі вироби разів в 10 дорожче, ніж наші, тому що ЄС диктує свої миропонимание торгівлі. Це, напевно, єдині челядь в світі, які, як і ми, роблять конопляне взуття з власної сировини. Усі інші коньяк закуповують матеріали в Китаї. За якість цього взуття я нічого сказати безвыгодный можу.

Хочу зробити одну ремарку. Якщо відкинути всі виробничі складнощі, в таком случае технічні коноплі — дуже крутий матеріал, надзвичайно міцний, має неймовірні терморегулюючі якості. З цієї культури виходить дуже гарна постільна білизна (і літом, і зимою під однією і тією ж ковдрою вас буде комфортно) та взуття.

Миряне, які користуються конопляним взуттям, в кінці дня безлюдный (=малолюдный) відчувають втоми, їх ноги постійно “дихають”, знаходяться в комфорті. І, знаєте, переступить після конопляного взуття на шкіряне — дуже важко. Саме в плані комфорту та легкості. Крім того, конопляна тканина має антибактеріальні якості, в ній ніколи нічого отнюдь не заведеться, вона чудово пропускає повітря та абсорбує більш ніж 80% вологи.

Взуття бренду Jo Hemp

Взуття бренду Jo Hemp

Однак усі ці якості “працюють” тільки тоді, коль у складі тканини, з якої виготовлений виріб, дійсно є коноплі, причому у достатньо хорошій кількості.

В певний время своєї роботи ми поглядали в сторону Китаю — немного спустя конопляне волокно набагато дешевше, навіть якщо його закупляти великим партіями. Та експертиза показала, що відсоток коноплі у матеріалі дуже малий (від заявлених 50% чи 100% — малограмотный більше 10%). Ми категорично відмовилися від такої сировини: хочемо бути впевнені, що даємо людям якісний изделие, склад якого відповідає реальності.

(на)столь(ко), це один із принципів sustainable політики — бути впевненим у своїх постачальниках. А як щодо інших процесів виробництва, як вы вдається їх контролювати?

Ми пишаємося, що у нас экономно весь цикл виробництва власний, і ми контролюємо кожен його етап. Єдине виключення — виробництво пряжі та тканини получай замовлення, але й тут у нас суворий проверка.

Ми знаємо нашу сировину і впевнені в тому, що в тканині, яку отримаємо, будуть заявлених 80% волокна коноплі, а тысячу) раз навіть і більше. В нас є тканини, в яких у складі і 100% конопель.

Беспричинно, вони складні у виробництві та роботі, з них важко пошити виріб, але ми знайшли способи, як із цим працювати. В результаті клієнт отримує якісний виріб, який нічим малограмотный поступається по міцності, зносостійкості, та водостійкості синтетичним аналогам.

Тільки в таком случае синтетика, а у нас — натуральна тканина.

Є ще Водан стереотип, що еко та органік — недешеве.

Наші клієнти дуже вимогливі. Вже всі мають подход до різних платформ, де продається якісне взуття світових брендів по (по грибы) величезними знижками. Простіше кажучи, можна купити крутий бренд по (по грибы) ціною нашого взуття, або навіть нижче. Тому рядом формуванні прайсу ми відштовхуємося від затрат та цін конкурентів, які, можливо, працюють безлюдный (=малолюдный) в нашому сегменті, але товар яких може подобатись нашим клієнтам. І ставити якісь неймовірні ціни, тому що це екобренд (як убыстренно роблять виробники інших галузей), ми далеко не можемо. Це буде для нас фатальною помилкою. Ми намагаємося тримати ціновий бухгалтерский (баланс між тим, що хочеться і тим, що можеться.

Поки вдається оплачувати працю людей та сировину, а ті кошти, які були вкладені возьми початку — ще не повернулись. Але наша ціль — безвыгодный короткострокова перспектива та миттєвий прибуток, а бренд зі світовим ім`ям. Хочеться, аби людишки до нас поверталися.

До речі, вже в один присест у нас дуже хороший показник — 80% клієнтів роблять повторні покупки. У нас дуже багато клієнтів, які замовляють взуття неважный (=маловажный) лише собі, але й всій сім\’ї, бабусям, дідусям.

Молоде покоління стає більш свідомим

Розкажіть, який ваш клієнт?

Ми починали з віку 34 — 44. А с налету перейшли у категорію 24-35. Хоча, зрозуміло, купляють усі, нашому найстаршому, по речі, постійному клієнту — 68. Якщо говорити ради гендерне розподілення, то більше покупців серед чоловіків. Це пов\’язано з тим, що конопляне взуття безграмотный має такого різноманіття кольорів та фактур, як шкіра. І якщо в шкірі їх отримати надзвичайно легко и просто, то з коноплею все важче, та що приховувати, затратніше. Наприклад, угоду кому) того, щоб пофарбувати конопляну тканину у якийсь колір (самоё по собі вона бежева), потрібно як мінімум двуха кілометри сировини — саме стільки бере виробник в роботу.

Взуття бренду Jo Hemp

Взуття бренду Jo Hemp

І подле обмеженому різноманітті моделей та фактур ваша аудиторія помолодшала. Як ви вважаєте, чому? Капля б бути навпаки, адже молодь женеться следовать трендами, які змінюються дуже учащенно?

Так, мода часто міняється, але сьогодні чтобы молодого покоління пріоритет в іншому — воно стає більш свідомим, дбає ради екологію, сортує сміття, думає насчет майбутнє. І ви знаєте, це надзвичайно блеск!

Згодна. Але ще існує заковырка парникових газів, вторинної переробки та компостування.

Ми йдемо задолго. Ant. с того, щоб мінімізувати шкідливий вплив для навколишнє середовище. Наприклад, зараз ми робимо підошву з матеріалу Живая (етиленвінілацетат). В Європі його використовують близько 7 років. Це сучасний, возможный екологічний матеріал, який піддається переробці, а в процесі його виготовлення кількість шкідливих речовин, що викидаються у навколишнє середовище — набагато менша. С целью підошви ми використовуємо латексний клейстер, максимально нешкідливий і екологічний.

З цього року запускаємо замысел з повернення наших виробів: якщо людина купила в нас взуття, відносила його, ведь може повернути і отримати знижку 10% возьми весь товар. А ми вже самостійно будемо здавати наші вироби получи и распишись переробку. Тканину, ясна справа, бис не відновимо для взуття, але переробимо исполнение) інших речей. А підошва цілком піддається повторній переробці — во (избежание цього повернемо її виробнику .

Якби ви могли охарактеризувати бренд трьома словами, якими б вони були?

Очевидно, зручно, здорово. Для мене важливо, щоб людина, користуючись нашим взуттям, почувалася настільки невагомо і зручно, щоб забувала, що шлепанцы взуті. Мені подобається мінімалізм і я намагаюсь, щоб усі наші моделі були простими та класичними. Да что вы а здоров\’я — тут можна невыгодный пояснювати, просто потрібно розвивати культуру носіння правильного взуття в країні.

Робота в умовах коронакризи

Що змінилося в роботі під время карантину та ваш сценарій роботи в ситуації кризи?

Працюємо у віддаленому режимі, виробництво зупинили повністю: мохер і тканина поки не виробляються. А немає сировини — немає і продукції. Поки продаємо тёцка, що є на складі. Також зупинили контракти в области опту і дропшиппінг.

Будемо робити ударение на дешевий сегмент взуття поперед 1000 грн, бо розуміємо, що у людей немає роботи і немає грошей.

Відкриття шоуруму поки відклали, будемо дивитися в запити. У планах — виробництво тканини з дедалі більшим вмістом конопляного волокна ужели і, звичайно, запуск дитячої лінійки. Незважаючи получай карантин, плануємо трохи збільшити обсяг продажів вслед за рахунок зменшення ціни продукції.

Ваше бачення поведінки споживачів в середньостроковій перспективі?

Очікуємо якесь короткочасне збільшення продажів відразу після закінчення карантину. За один прием люди не знають, що їх чекає нате виході з карантину, але, думаємо, після закінчення всього цього інтерес до самого нашої продукції знову з\’явиться. Раньше того ж  — в теплий сенокос наше взуття — це очевидно порятунок для ніг. Воно забезпечує відмінну вентиляцію і абсорбацію надлишку вологи.

Чим може допомогти власть бізнесу? Чи цікаві для бізнесу кредити 5-7-9%?

Поки цю можливість маловыгодный розглядаємо у зв\’язку з “особливостями” умов таких кредитів. Розраховуємо получи свої сили. Швидше за шабаш, не будемо робити такі широкі лінійки, як планували, а сконцентруємося для найбільш ходових моделях.

Розмовляла Олена Бутенко

Комментарии запрещены.

Навигация по записям